Jump to content

minifox13

Members
  • Posts

    58
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by minifox13

  1. keep it simple n classy one dogear in the bridge ive always loved that tone
  2. see that would happen if jazzmasters werent so #### SEXY! and i hav tried jazzmaster but they sound...hmm...how to put this...big? i guess too big. hopefully u kno wut im talking about and as for the jaguar, im rly not so crazy about the chrome, although i could get used to it.
  3. so if u read my other post, its about my new guitar and i really been thinkin bout getting a strat butt then JUST when i thnk about me getting a shiny new strat...i am CONSTANTLY reminded of the sexyness and just undenyable incrediblenss look of the jazmaster so it may sound like sacrelig....but is there any neck pickup i can put in a jazz to make it sound like a strat??? helpppp
  4. mighta been some sub octave pedal like a boss octave or maybe a POG or micro synth or a whammy pedal
  5. all of the above! but rly the most "creative" modding jobs
  6. hey guys, im pretty much a complete noob when it comes to modding/buildng guitars, and i was jsut wondering if you guys wanted to post pictures or talk about your favorite guitar mods
  7. haahaaa jamie lynn spears got he man spermed
  8. hahahha dinosaur your icon is ####in hilarious!!!
  9. better keep us posted on that one what pickups do u hav in mind?
  10. AHHH!! that thing is insane!!!! its liek a telemaster! good god! Wud u finish it in black? i think it wud look verryy sexy in maybe a fotoflame kind of color or even just a standard suburst either way, that thing is a BEASTT
  11. i think fru has a bad rep cuz of his 4 note solo stage, during that time i wanted to impale him i was actually dissapointed in his playing, but trust me, hes a new man, his solos and style are completely rebooted and back to normal
  12. it may not be the classic tele, but i mean '72 thinlines are actually quite orgasmic to be honest
  13. haahahaha my first thoughts excactly, its the ibanez wah that rly gave it away fer me
  14. yup, u gotta love the teles, idk why they have the rep of being just a country guitar, u can prob get the best country tone out of a tele but they are ridonkulously versatile!!!!! u can get funk to metal, but of course i have the MIM nashville deluxe telecaster with the middle pickup which may be why my telecaster is so versatile. Anywho, no matter what people say, ya just gotta love them teles!
  15. gotta stay true to the original fender strat head stock, maybe even if i can find it the big 70s one, i always thot those were kinda kool, and i might even slap on a fender strat decal if can find one
  16. ahhhhh yess. good. good gooodd. so i think i know excactly which neck im gettin!! a little somethin called BIRDSEYE maple neck with a rosewood fingerboard it screams sexy oh yeaaaaaah
  17. thats one fineeee lookin geetar u got there bandit
  18. oh oops, that questions alredy been ansrd hehe ingnore the post above but anyway, does the type of fingerboard you get effect the sound of the guitar alot, becuase rightnow, i pretty much hav everything settled for what i want except for the neck and fingerboard wood
  19. What kind of a funk player are you!? hahahahahahahah i know i know, im ashamed to admit, but i love fooling around with the floyds if i were playin seriously id take the bar off, just use it for foolin around ya know? But will the the fender type tremolo do the same kind of things?
  20. can u do the same stuff with a fender type trem?
  21. altho that does sounds awesome, i hav made the decision to build my own guitar with parts from warmoth, heres what im thinking.-sonic blue swamp ash body - two 69 fender custom shop single coil pickups in the neck and middle posisition -dimarzio evo pickup in the bridge -rosewood fingerboard with a birdseye maple neck -original floyd rose -vintage pearl pickguard -locking tuners Ill keep ya guys posted!
×
×
  • Create New...